Nu mäter vi kundnöjdheten under hela året

13 februari 2025 10:18

Från och med januari skickar vi ut vår kundenkät Nöjd Kund Index (NKI) löpande under hela året. Tidigare delades den ut en gång per år. Med den här ändringen hoppas vi snabbt kunna fånga upp hur vi kan säkerställa att du och dina grannar trivs hos oss.

Bovärd pratar med hyresgäst.

Enkäten är numera helt digital och skickas ut via mejl och sms från vår samarbetspartner AktivBo, med två påminnelser. Se gärna över att dina kontaktuppgifter på Mina sidor stämmer. Har du inte möjlighet att svara på den digitalt kommer du få enkäten i pappersform i slutet av året.

– Regelbundna mätningar ger oss möjlighet till löpande insikter för att bättre förstå vad våra hyresgäster tycker under årets gång. Det ger oss också möjlighet att kontinuerligt identifiera förbättringsområden, säger Elisabeth Fasth, verksamhetsutvecklare på Förvaltningsstaben.

Alla hyresgäster får enkäten endast en gång per år. Vid slutet av året har alla våra hyresgäster fått möjlighet att tycka till om vårt arbete. Tack för att du hjälper oss att bli bättre!