Ursäkta röran, vi bygger om!
I början av mars byter vi ut våra fastighetssystem vilket kan påverka dig som hyresgäst. Under en period kan du uppleva att det blir lite stökigt men på sikt kommer vi att kunna erbjuda dig både bättre tjänster och service.
Mina sidor
I samband med systembytet den 5-12 mars kommer du inte att kunna logga in på Mina sidor. Eventuellt kan e-tjänsterna påverkas även innan och efter det. Det kan exempelvis innebära att du inte kan boka tvättstugan, göra en felanmälan eller söka efter en ledig bilplats. Det går alltid bra att boka tvättid via bokningstavlan i tvättstugan. För övriga e-tjänster hittar du löpande information här på vår webbplats
Logga in med BankID
Om du brukar logga in på Mina sidor med BankID kan du fortsätta göra det även efter systembytet. Har du inte BankID idag kan du läsa mer om vad det innebär på BankIDs webbplats och beställa tjänsten hos din internetbank.
Logga in med pinkod
Du som tidigare har loggat in med avtalsnummer och pinkod kommer uppmanas att byta till ett säkert lösenord. Du får instruktioner om hur du gör detta när du loggar in efter systembytet. För att kunna göra det behöver du ha din tidigare pinkod till hands. Du hittar den på din hyresavi där den kallas för inloggningskod. Spara ner den redan nu!
Uppdatera dina kontaktuppgifter
Har du bytt telefonnummer eller e-postadress? Uppdatera dina kontaktuppgifter på Mina sidor. Det underlättar för oss båda när vi behöver kontakta dig i ett ärende.
Vad är ett fastighetssystem?
När du fyller i en felanmälan i formuläret på Mina sidor tas det emot av vårt Kundcenter som skickar ärendet vidare till bovärden. Bovärden får då ett meddelande i sin mobil. Fastighetssystemet i det här fallet är både formuläret på Mina sidor, programmet som Kundcenter använder och appen i bovärdens mobil. I övrigt innehåller fastighetssystemet funktioner för att sköta relationerna med våra hyresgäster och fastigheter på ett bra sätt.