Är ditt ärende akut?
13 juni 2024 14:43
På fredag 14 juni kommer vårt Kundcenter jobba fokuserat med att behandla de ärenden som kommit in. Därför stänger vi telefonen mellan klockan 08.00–13.00 och låter Fastighetsjouren täcka upp. Om du ringer in till oss då på 08-508 370 00 får du göra ett val om du vill prata med växeln eller anmäla ett akut ärende. Om ditt ärende är akut kopplas du vidare till jouren och får hjälp med det.
Anledningen till att vi just nu inte har möjlighet att ta emot samtliga ärenden är att vi har haft tekniska problem med vårt ärendehanteringssystem. Därför ber vi dig att avvakta med att kontakta oss om ditt ärende inte är akut. Exempel på akuta ärenden är vattenläcka i köket, stopp i toaletten i badrummet eller om kylskåpet slutar fungera.
Vi förstår att det här är frustrerande för dig. Våra tekniker jobbar intensivt för att hitta en hållbar lösning så snabbt som möjligt. Tack för ditt tålamod!